søndag 16. februar 2014

SUPER DETOX, GRØNN SMOOTHIE

Selv har jeg vært ganske skeptisk til disse grønne smoothiene. Mange smaker ikke særlig godt, og er derfor vanskelige å få i seg. Etter mye prøving og feiling har jeg endelig funnet frem til en oppskrift som ikke smaker høy! 

INGREDIENSER 
- 1 selleri
- 1 liten agurk 
- 1 håndfull spinat 
- 1 håndfull fersk persille 
- 2 lime 
- 2 grønne epler  

FREMGANGSMÅTE 
Blender: Tilsett alle ingrediensene over i en blender med 1/2 kopp kaldt vann. Tilsett isbiter hvis du ønsker det. Blend til glatt masse. 

Juicer: Tilsett alle ingrediensene over i en juicer og juice! 

Dette er den perfekte detox som renser organer og hjelper kroppen med å få ut giftstoffer. Jeg kunne drukket dette hver morgen!

TIPS: 
Lager du som meg alltid mer smoothie enn du klarer å drikke opp? Frys smoothien i isbitbeger eller muffinsformer og ta de frem natten før når du vet du kommer til å ha en travel morgen!





1 kommentar:

  1. Takk for oppskrift, laget første "dose" i dag. Hadde ikke sånn juicer, (trodde jeg, men neste gang...) men gikk greit uten også. :)

    SvarSlett